Известие

Collapse
No announcement yet.

Четвърта скорост не влиза.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А на място на изгасен мотор влиза ли?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      А на място на изгасен мотор влиза ли?
      не.
      никаква разлика.
      sigpic156 SW 2001 бивша.

      Comment


      • #18
        Едва ли е в кутията проблема.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Да не е мръднала кутията нещо.....? Или е невъзможно Ники, какво ще кажеш
          Alfa 156 1,6 TS ex
          Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
          Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

          Comment


          • #20
            златни ти уста!!
            не съм я водил още в сервиз. щото ще трябва да я оставя и да я разколачат а ми трябва.
            все още по тел. я диагностицираме, ама всички са единидушни, че по-добре е да я хвърлиш от колкото да я ремонтираш(кутията).
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #21
              Или тампон да е дал фира?
              Това за мърдането го написах, защото скоро на един приятел не искаше да му влиза 4-та (не кара Алфа) и като огледа нещата и се оказа, че му се развили болтове на кутията и мръднала....
              Alfa 156 1,6 TS ex
              Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
              Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

              Comment


              • #22
                Тази кутия е на жила. И да има вариант да мръдне не я бърка. Все пак нека се провери механизма на лоста преди да се разколачва кутията.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Случвало ми се е на няколко пъти този проблем даже и на моята кола. Сваляш капака на 5-та скорост. В долния край са прътите които задвижват вилките. Пръта който задвижва вилката на 3-та и 4-та е най-отдолу и обикновено попада някои боклук и механично пречи на включването. При мен на два пъти имаше парче от зъб - първия път карах над 30 000 км преди следващо парченце зъб да я блокира и след това се разбра, че парченцата са от планетите и сателитите. Разгледай внимателно какви са боклуците там за да се прецени дали има по-сериозен проблем.
                  Last edited by stenli; d.m.y г., 18:58.

                  Comment


                  • #24
                    Това може да се разбере лесно. Като се опита да сложи 4-та на място, на запален мотор с натиснат съединител. да не се натиска обаче. Просто с лекота да се помъчи да вкара 4-та и до където стигне лоста да го държи така и леко да отпусне съединителя. Ако прихърка леко то може и да разкара парченцето от там. Но пъ може и нещо лошо да стане за тва трябва внимателно и с бърза реакциа над съединителя. То е на 4-та все пак там на празен ход няма голяма сила и няма да направи беля.

                    Другия вариант е от пред от лоста къде е хванато жилото да се помъчи да вкара 4-та на загасен мотор.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Много трудно могат сами да се махнат боклуците. особено ако е парченце от зъб.При мен се беше забило в алуминия на капака на 5 тата. Махаш колелото , пластмасовата кора, 5-6 болта и капачката е долу. Почистваш, малко силикон и сглабяш. За утре не е проблем да направя малко снимков материал.
                      Last edited by stenli; d.m.y г., 19:16.

                      Comment


                      • #26
                        Да, то не е кой знае каква работа... например за теб Човек който се занимава с това изобщо не му е проблем Ако колегата има желание, инструменти... тъкмо ще си смени и маслото
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          ......Ако колегата има желание, инструменти...
                          не става, нито имам инструменти,нито канал,пък и съм на Вие с техниката.
                          знам обаче как работи двигателя.
                          -прави бррррррррр.....ъъъъм.
                          sigpic156 SW 2001 бивша.

                          Comment


                          • #28
                            Предай този съвет на някои колеги в Русе. Другия вариант е 3 та, 5 та и идваш в Търново

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                              Колко излиза ремонта на кутията и колко време ще издържи колега?
                              със сигурност ремонта е по евтин отколкото втората употреба!(няма да казвам цена) а за това колко ще изкара зависи кои и как ще бърника в нея!
                              и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!
                              0892 488 330-Теодор
                              Alfa Romeo 145 3.0 24V
                              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                                със сигурност ремонта е по евтин отколкото втората употреба!(няма да казвам цена) а за това колко ще изкара зависи кои и как ще бърника в нея!--
                                и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!
                                Точно, особено ако се наложи второто, защото при кутия на старо (освен ако не знаеш и кътните зъби на колата от която я взимаш), може да се влезе във доста стабилен финансов филм, ако не се ревизира предварително. Повечето продавачи на части втора ръка дават ще я подменят веднага ако се окаже проблем (най-често със синхронизатор), обаче вече сложена ще трябва да се плати отново на майстора за демонтаж и монтаж, което си е цифра, а и сменената кутия също не се знае дали и тя не е проблемна. Лошото е, че въпросното ревизиране (тук в София) излиза към стотина лева. Така че при повечето случаи ремонта е по-евтин от "нова" кутия.
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X